Politica Magazinului Nostru
Plata se poate face ramburs la primirea coletului sau online la plasarea comenzii cu cardul.
Plata online este securizata si se face la finalul comenzii prin intermediul Libra Internet Bank sau/si Netopia Payments. Datele cardului tau nu ajung la noi si NU sunt salvate pentru plati/comenzi viitoare.
Comenzile platite online care din diferite motive nu pot fi realizate (ex: fotografie prea mica) vor fi anulate(nu inainte sa te contactam telefonic) iar banii se vor intoarce/debloca automat in contul tau.
Daca doriti sa efectuati plata prin transfer bancar va rugam sa ne contactati pentru detalii.
Livrarea produselor se face prin URGENT CARGUS sau Fan Courier, transportul gratuit se ofera doar pentru localitatile in care exista sedii Urgent Courier, pentru comenzile cu valoare peste 500 RON. Costul transportului in majoritatea localitatilor din tara este de 19RON.
Costul total al transportului poate varia in functie de dimensiunea produselor comandate si localitate sieste calculat si afisat automat pe site. In anumite localitati curierul percepe o taxa pentru Km suplimentari in acest caz costul transportului creste fara a depasi suma de 50RON.
Adresa de livrare este cea specificata de dvs in momentul plasarii unei comenzi. Daca doriti o alta adresa de livrare, va rugam sa ne anuntati inainte de finalizarea acesteia.
Toate produsele din magazin sunt lucrate manual la comanda, timpul de executie variaza intre 1-5 zile lucratoare in functie de complexitatea comenzii. Majoritatea comenzilor (din categoriile de tablouri decor si personalizate, tricouri personalizate, stickere) pleaca de la noi in aceiasi zi sau in mai putin de 24h.
Pentru perioadele de sarbatori (ex: Craciun, Paste) timpul de executie si uneori de livrare se poate dubla datorita volumului foarte mare de comenzi – prin urmare alege sa comanzi din timp sau contacteaza-ne telefonic pentru a afla timpul de executie si livrare.
Te rugam sa ne contactezi telefonic pentru urgente sau confirmari de executie sau sa specifici atunci cand faci comanda daca ai nevoie de produs pana la o anumita data.
Comanzi acum, ridici oricand. Ne gasesti in centrul orasului Bucuresti, pe bulevardul Unirii, aproape de Rondul Alba Iulia. In showroom poti vedea multe din produsele bootiq. Programul este de luni pana vineri intre 10-17:00. Comenzile cu ridicare de la sediu se achita online sau prin transfer bancar.
Primim deschis orice reclamatii legate de produsele noastre. Daca doresti sa returnezi un produs este suficient sa ne contactezi pe mail. Returnarea produselor se face in termen de 14 zile de la primirea coletului.
Conform legii produsele personalizate (tablouri, tricouri, cutii, invitatii imprimate sau digitale, etc.) nu se pot returna dar ne rezervam dreptul de a accepta returul in functie de situatia prezentata de client. Taxele de livrare si retur sunt suportate de client. Taxa de retur este 19RON pentru toate comenzile cu exceptia celor de mari dimensiuni (+70cm) pentru care costul este de 29RON.
Tratam fiecare comanda cu aceiasi atentie care ne recomanda. Daca s-a strecurat o greseala nu ezita sa ne contactezi imediat, iti vom reface produsul in cel mai scurt timp posibil fara costuri suplimentare.
Anularea unei comenzi poate fi facuta in orice moment inainte de a primi emailul privind finalizarea acesteia. Pentru a anula o comanda te rugam sa ne trimiti o solicitare prin email ca reply la emailul de confirmare al comenzii. Pentru comenzile anulate cu plata online suma achitata va fi returnata integral in contul dvs. in 1-3 zile lucratoare.
La finalul comenzii vei primii un email de confirmare. Nu te vom contacta telefonic decat daca este o problema legata de comanda. (ex: fotografie lipsa sau neclara, melodie lipsa, text lipsa, clarificari etc.)
Produsele bootiq sunt disponibile inca din 2016 si au ajuns in casele a zeci de mii de romani dar si in multe alte tari din jurul lumii. Modelele noastre sunt unicat, pretul este calculat in functie de efort, creativitate si influentat direct de calitatea ridicata a materialelor folosite. Prin urmare pretul este final si nu participam la promotii de tip Black Friday, Weekend Sale.
Avem un istoric de colaborari cu agentii de publicitate pentru diferiti clienti. Pentru proiecte speciale sau oferte corporate te rugam sa ne contactezi telefonic.
Aproape toate produsele noastre pot fi modificate si personalizate, asa ca nu ezita sa ne contactezi daca iti doresti ceva deosebit sau ai o anumita idee.
Daca ai ajuns pana aici si ai inca o urma de neincredere trebuie sa stii ca DA, poti vedea o simulare a produsului inainte sa-l expediem. Tot ce trebuie sa faci este sa specifici ca doresti un preview atunci cand plasezi comanda. Daca nu o faci bucuria va fi mai mare. 🙂
Multumim,
Echipa Bootiq